Mer av lille prince "Georgie"

Jag ber om ursäkt för att även detta inlägg dröjt så mycket! Men det blir så när man inte känner för att blogga vilket jag inte haft så stor lust till de senaste dagarna........ )= )=
Men nu är jag på banan igen och redo för att blogga! Åh...ett fel till av mig! Lille prince George eller prince "Georgie" som faktiskt är hans semknamn är ju fortfarande på resande fot tillsammans med sina föräldrar. Det första stoppet på resan var tydligen inte Australien som jag skrev här på bloggen utan de avverkade tydligen först visiten i Nya Zeeland. Nåja, det var ett litet tekniskt fel av mig där men nu är ju det lilla felet utslätat haha!
 
NU däremot har den kungliga trion bestående av två prinsar och en prinsessa klivit av planet i Australien.
(Som är kronprinsessan Marys av Danmarks hemland. Hon kommer ju från Tasmanien!) (= (= (=
 
 
Där har de nu slagit sig ner och gjort sig hemmastadda (för de har varit där ett par dagar redan) och lille Prince George har redan fått se landets huvudstad Camberra så nu bär det av mot nya och spännande städer! (= (= (= (=
 
De kungliga paret har även besökt en djurpark och där tittade deras snart 1 årige son mycket glatt  och intresserat på de stora djuren! (Den utflykten gick nog hem hos honom om jag får gissa!)  (= (= (=
 
Djurparksbesöket resulterade också i en del nya bilder på den lille och jag tror att jag talar för alla när jag säger att det inte bara är Nya Zeeland som den lille prinsen lyckats charma. Utan även Australien!
 
/2009_e  (= (= (= (= (=
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kronprinsessan Mary! (= (= (=
 
 
Källa: newmyroyals, lotta.svenskdam.se
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Allmänt | |
Upp