Flyttkaos!!!!!!!!!!

Nu är skolan i full gång igen och jag har börjat ett nytt kpittel i mitt liv har börjat: JAG ÄR NU GYMNASIEELEV! vilket känns fantastiskt kul såklart men inte nog med att jag är nybliven gymnasiestudent...... Jag  har ju även flyttat! =) =) =) =) =) =) Numera bor jag i Kristianstad under veckorna men kommer hem på helgerna och åker upp igen på Måndagarna (Som det ser ut nu iallafall!) Det har varit en del jobb med flytten såklart och det var många saker man skulle ha med sig. (Nu är det lite skönare för att nu har jag börjat komma i ordning med allting: Såsom inredning osv) Men all pakning, alla väskor och påsar som jag hade med mig resulterade i att jag levde i ett totalt flyttkaos de två första dagarna:
 
Nu är flyttröran iallafall borta så det är skönt! =) =) =) Men det är ju inte bara att jag är gymnasielev nu och flytten som är i centrum just nu utan även att jag bytt skola såklart och jag trivs jättebra! =) =) =) =)
Men det är mycket nytt att hålla reda på just nu...........
 
Jag lovar att blogga om mitt liv på gymnasiet (Och utanför det också såklart) Så fort tid och ork finns! =) =) =) =)
 

/2009_e =) =) =) =) =) =)
 

BILD: PRIVAT! 
 
@Copyright
 
Allmänt | |
Upp