"Historiens Vingslag!" =) =) =) =) =)

Idag har jag varit hos min farmor och hälsat på! =) Eftersom jag snart ska flytta (Om ungefär en vecka går flyttlasset mot Kristianstad) Och då tyckte jag att det skulle vara trevligt att åka och hälsa på farmor innan dess. Så det gjorde jag idag! Och hon blev verkligen glad över att jag kommit på besök och en blåbärspaj hade hon också baktat. Mums! =) =) =) =)
 
Farmor har fullt med gamla husmorslexikon från 58 i sin bokhylla och i en av de så visste jag att jag sett en bild på prins Gustav Adolf tillsammans med sin prinsessa Sibylla. (Kungens föräldrar) Så jag frågade om jag fick lov att leta upp den bilden och ta en bild på den och visa er här på bloggen och det fick jag så gärna så att jag letade helt enkelt upp den så att jag kunde fota den! =) =) =) =)
 
Tyvärr hittade jag inte just den bilden men jag hittade en annan bild i en av böckerna på prinsessan Sibylla och hennes fem barn! Som jag fotade istället. =) =) =) =)
 
Jag har nämligen tänkt att vi ska ha ettt nytt tema på klubben med historisk anknytning men mer info om det läggs ut både här och på klubben när jag har tid och ork! (Just nu har jag ju ganska mycket med flytten som jag måste koncentrera mig på så det kan nog tyvärr inte bli inom den närmsta tiden men så fort jag kan så..)
 
För att sammanfatta det här inlägget kan man säga att jag fått känna "historiens vingslag" hos farmor idag! Det är väldigt intressant det här med historia tycker jag............ 
 
/2009_e =) =) =) =) =) =) =)
 
P.S Det inlägget som också skulle kommit idag med fler bilder från Sofiero kommer imorgon istället! Jag har inte mer ork till att sitta vid datorn just nu! =) =)
 
D.S
 
 
 
 @Copyright Privat!
Allmänt | |
Upp