VA!....... SKA DE HA EN UNGE REDAN!..........NÄE!

Det var så min syster reagerade när jag kom hem från ICA idag efter att ha handlat lite mat och en ny skvallertidning! På Hänt Extras förstasida var där nämligen en stor bild på de kärlekskranka Sebastian Davidsson och Petra Lilljedahl som träffats i årets bonde söker fru. Nedanför bilden stod rubriken: SEBASTIAN OCH PETRA GÅR I VÄNTANS TIDER. också citerat: "Nu börjar ett nytt kapitel i våra liv"!
Och reaktionen som sen följde när jag kom hem och glatt visade syrran gick inte att ta miste på. Syrran utbrast nästan genast: VA!..... SKA DE HA EN UNGE REDAN!...... NÄE! Ja! hon fick verkligen en chock de må jag säga! =) Om sedan dessa rykten är sanna det vet jag i och försig inte men jag har försökt kolla upp det men hittills utan resultat så det kanske bara är rykten. Fast OM  det skulle vara sant skulle jag inte påstå att jag skulle bli förvånad för att Sebastian och Petra blev ju verkligen blixtförälskade redan vid deras första dejt! Stackars petra tvingades åka hem från sin speeddejt med bonden för att hon var så nervös för kameror och allt. Men sen blev de två förenade till ett och idag är de faktiskt lyckligt förlovade! =) =) =) =) Grattis säger jag! =)
 
Ja! Det var som om ödet ville att det skulle bli de två och vem vet: Snart kanske det verkligen är så att de ska ha barn! Men som prinsessan Madeleine brukar säga: "Det får väl framtiden utvisa!" =) =) =) =) =) 
 
(; =) =) =) =)
 
/2009_e
 
 
 
 
Källa: lantbrukarna.se, Linda Lindorffs blogg
Allmänt | |
Upp