Graviditetsrykten igen!?????

Jadå! Just nu svävar det graviditetsrykten över hertiginnan Kate igen! Hon och maken prince William är och hejar fram de brittiska tennispelarna i Wibeldon just nu och eftersom deras son, den goá och alltid så glada lille prince George fyller 1 år på tisdag nästa vecka väcker det tydligen misstankar hos engelska medier om ännu en graviditet och särskillt verkar de ha spanat in hertiginnans klädval en av dagarna i Wimbeldon:
 
 
 
 
Nja...... Jag tycker inte att man anar någon särskilld graviditet. Jo! Möjligen på den här sista bilden! =) Fast egentligen är det rätt tråkigt att höra de här ständiga gravidspekulationerna och framför allt måste det ju vara speciellt jobbigt för Kate i detta fallet! Att inte kunna gå någonstans utan att det spekuleras om hennes mage! 
 
Det blir mer och mer tydligt att det är som jag brukar säga: att först hetsar medierna fram ett giftermål och sedan när väl det har skett så spekuleras det om graviditeter och när det väl skett börjar man hetsa om att det väntas barn nummer två och sen tre och sen 4. Ja ni fattar! Det blir liksom lite som en ond cirkel som går runt runt! Nej! får jag lov att säga vad jag tror om dessa spekulationer så tror jag inte att hon är gravid. Och detta kanske låter lite krasst och tråkigt men jag hoppas faktiskt inte det! nä! Jag önskar att de får lite väl förtjänt egentid innan det händer och tid för sina representationer och att vara föräldrar såklart! =) =) =) =)  Lille George behöver de ju mest av allt nu när han är så liten! =) =)En annan sak som pekar neråt på de här ryktena just nu: Det är att deras son bara är 1 år och jag tror inte att de vill skaffa barn så tätt! Det brukar inte vara så när det kommer till kungligheter iallafall! Fast.... Vem vet, William och Kate kanske är "normbrytare" fast jag tror nog ändå på falskt alarm den här gången! =) =) =) =) =) =) =) =) =)
 
/2009_e =) =) =) =) =) =) =) =)
 
Källa: newmyroyals, kungligkoll.devote.se
 
 
 
 
Allmänt | |
Upp