Astrid Lindgren tema på klubben! (= (= (= (=

Hej!
Igår skrev jag ju ett inlägg om Malin i Astrid Lindgrens vi på Saltkråkan. Och sen igår har jag gått och tänkt nämen vi kanske skulle ta och starta ett Astrid Lindgren på prinsessan??? 
Så det är just det som jag tänkte att vi ska göra! Vi kommer att starta upp ett tema med Astrid Lindgren där ni medlemar kommer att ha möjlighet att disskutera Astrid Lindgren (Både i egna disskutioner och tillsammans med mig) Vi kommer också att ha tävlingar, disskutera hennes litteratur m.m. (Den första tävlingen kommer att gå av stapeln redan idag så missa inte det!)
Vi kommer också att ha en del undersökningar kring ämnet plus att jag kommer att uppdatera bloggen med en massa goa Astrid Lindgren inlägg. (= (= (= (=
 
Jag ser väldigt mycket fram emot temat och hoppas att ni också gör det! (= (= 
 
Har ni några frågor så bara hör av er till vår mailadress: [email protected]  eller skicka ett medelande eller gästboks inlägg till mig på stardoll! (= (= (=
 
/2009_e (= (= (= (=
 
 
Allmänt | |
Upp