En glad men minst sagt oväntad nyhet! (= (= (= (=

Furstinnan Charlene av Monaco är gravid!!! Så underbart roligt för henne och Albert. Äntligen säger jag bara! (= (= (= Tre år av efter deras bröllop och tre år av  oändlig väntan på nyheten om den där magen. Jag tycker såklart att det här är jätteroligt och är så himla glad för deras skull men jag måste säga att jag bokstavligen höll på att sätta i halsen när jag läste det! Ja, att Monacos furstepar nu väntar sitt första barn kom nog som en chock för alla! Jag tror att det var rätt många som trodde att de aldrig skulle komma till skott.... (Däribland jag) (= Men tji fick vi som man brukar säga för nu står de där och Charlene har en liten bebis i magen som är beräknad att födas i slutet av 2014. 
 
Det var igår som det monegaskiska hovet gick ut med den glada nyheten! (= (= (= (= Furst Alberts två utomäktenskapliga barn: dottern Jazmin, 22 och sonen Alexandre, 10 får nu alltså ett litet småsyskon som kommer att ta rätten till Monacos tron (i första hand) ifrån sin faster prinsessan Caroline som faktiskt ganska nyligen blev mormor till lille Raphaêl. (Den nya tronarvingen har alltså redan en kusin som bara är något år äldre!) Vågar man gissa att de kommer att bli lekkamrater??? 
 
Vad beträffar furst Alberts tidigare barn så kan de inte arva tronen eftersom de är utomäktenskapliga.
 
Så det får de överlåta till sitt lilla halvsyskon! Gud så härligt att Monaco kommer att få en tronarvinge ändå! Ett uppdrag som nog betraktats som Charlenes "Mission Impossible" väldigt länge i mångas ögon! I slutet av år 2014 kommer furstinnan Charlene att bli mamma för första gången och prins Albert får alltså en liten sladdis..... Och ni! Grace Kelly blir farmor för tredje gången! (= (= (= (= (= (= (= (=
 
/2009_e (= (= (= (= (= (=
 
 
 
Källa: http://svenska.yle.fi
Allmänt | |
Upp