Harry Potter the exhibition Norrköping: 29 maj -7 September! (= (= (= (=

Lycka för alla Harry Potter älskare! Nu har Norrköping och nya parken slagit upp portarna till vad man kan kalla "ett kringresande Hogwarts". Det är väl ugnefär som ett Harry Potter muséeum som för första gången är ute på en turné runt hela Europa och nu har turen kommit till oss här i Sverige. (= (= (= (= Jag vet inte om jag har sagt det men jag är ju ett riktigt stort Harry Potter-fan och jag glömer aldrig när jag var i London på Warner Bros studios! (= (= (= Det var så sjukt häftigt! Hela byggnaden var ju liksom centrum för Harry Potter och alla filmerna. Där hade de ju spelat in mina favoritfimer liksom..... Det kändes så overkligt att vara där och det var så sjukt svårt att ta in allt för att man var bara helt överväldigad av allting men det var det bästa och coolaste jag någonsin gjort i mitt liv utan tvekan! (= (=
 
Så allt sedan den dagen och allt sedan jag kom hem till Sverige har jag velat återuppleva det igen! Det skulle vara väldigt häftigt! (= (= (=
 
Så hoppas hoppas hoppas att vi kan svänga inom Norrköping när vi är på väg upp till Stockholm...... (= (= (= (= (=
 
/2009_e (= (= (= (= (= (=
 
 
 
 
The warner Bros studios i London! <3 (= (= <3 <3
 
Källa: upplevnorrköping.nu, thegaurdian.com.
 
Allmänt | |
Upp