Blondinbella och Odd väntar barn igen - Gillis får ett syskon! =) =) =) =)

Hej igen bloggen! Nu är jag åter här efter att ha tagit en bloggpaus på några månder (tiden att blogga har tyvärr inte funnits där) Vilket såklart är tråkigt...... Men nu är jag tillbaka och oj vad många inlägg med härligt och saftigt skvaller som jag inte har bloggat om än! Så nu kör vi väl igång tycker jag!???? =)
 
Det här är en nyhet som jag tror att många av er redan har snappat upp men jag bara måste ju blogga om det för det är ju en sån himla rolig nyhet. =) =) =) =)
 
Det är ju nämligen så att "Blondinbella" Isabella Löwengrip Spångberg 24, väntar sitt och Maken Odd Spångbergs andra barn. Sn tidigare har de ju en son: Gillis, 1 ihop som alltså ska bli storebor!!!!! =) =) =) =) 
Visst är det väl fantastiskt kul???? Jag gläds så himla mycket för deras skull! =) Jag minns ju såväl den 19:e December för lite drygt 1 år sen när jag bloggade om lille Gillis födsel och nu bloggar jag även om hans första syskon! =) =) =) Blondinbella märkte till en början inte av sin graviditet med bebis nr två så mycket (Nästan inte alls) Men nu när hon måste närma sig vecka 19 blir symptomen allt värre uppger hon på sin blogg. =)
 
Nu har hon precis varit på semester i Dubai förresten, med Odd, Gillis och magen! =)
 
Vi får hoppas att det här illamåendet snart ger med sig......... =)
 
Jag tycker det ska bli spännade att följa denna graviditeten och framförallt se om Gillis får en lillebror eller lillasyster! Jag tror att det blir en pojke men det hade varit så roligt för de att få en liten flicka! =) =) =) =)
 
Vad tror ni att Blondinbellas bebis nr två kommer att bli??? En flicka eller pojke!????? =) =) =) =) =) =) =) =)
 
/2009_e =) =) =) =)
 
 
 
 
 
 
 
 
Här är ett skärmklipp av inlägget som isabella skrev på bloggen när hon avslöjade graviditet nr 2:
 
 
 
 
 
 
 
=) =) =) =)
 
 
 
Här syns babykulan ordentligt! Undrar vad det är för en liten krabat där inne???? =) =) =) =) =) =) =)
 
 
Källa: Blondinbella.se
Allmänt | |
Upp