Bloggplaner framöver.......

Hej! 
 
Vi är nu inne i mitten av April och jag tänkte att det börjar bli dags för mig att avslöja mina planer för bloggen framöver och kommande år. 
Bloggen klubbenprinsessan.blogg.se har nu varit aktiv i snart två år (Vilket jag är väldigt stolt över då min blogg betyder allt för mig) Så låt mig först få säga TACK till alla er fina fina blogg läsare därute! =) <3
 
MEN ...... Bloggen har sedan den startades upp i Juni 2013 varit kopplad till onlinespelet stardoll.com och fungerat som min klubb prinsessans klubblogg. Och jag har tänkt att från och med i Juni i år (2015) ska det bli ändring på det! 
 
Bloggen kommer att finnas kvar och jag kommer att fortsätta att blogga som vanligt men från och med då kommer den att vara betydligt mer allmän. 
 
Jag kommer helt att sluta relatera den till stardoll.com (Dock är tanken änsålänge att den inte kommer att byta nammn) Men jag kommer då att istället fokusera mer på att blogga om mitt liv i Krisianstad och en av de saker som är ett av mina största intressen: Kungligheter!!!! =) =) =) =) 
 
Det kommer nog inte bli någon större skillnad mot vad det är nu, bara att den blir mer "Officiellt" öppen för allmänheten och inte bara för er klubbmedlemar så att säga + att jag då kommer att flytta fokus från det här med stardoll ännu mer än nu och ersätta det med mer kungligheter och privatliv.
 
Ni kanske undrar vad som kommer att hända med mitt stardollkonto???
 
Det är inte bestämt än (Kanske tar bort det) Men vi får se! =) 
 
Kanske är det det mest naturliga steget att ta nu när bloggen helt byter bana men vi får se det är en tid kvar tills dess!!!! =) =) =)
'
 
 
Japp! som sagt det är ett par månader kvar men kände att det var viktigt att ni visste om mina kommande bloggplaner. Och glöm aldrig:
 
Har du några frågor???
 
Tveka inte att maila mig då på bloggens mailadress: [email protected]
 
Hoppas att ni vill fortsätta att följa bloggen till sommaren också och jag hoppas längre än det för som sagt: Ni läsare och bloggen betyder verkligen allt för mig! =) =) =) =) =) 
 
Mer info om detta kommer att skrivas på bloggen när denna lilla förändring närmar sig!!! =) =) =) =)
 
VÄL MÖTT!!!!! =) =) =) =) =)
 
 
Allmänt | |
Upp