Det bästa från året 2015..... =) =) =) =) =)

2015 är ett år som alltid kommer att ha en speciell plats i mitt hjärta, ja jag vågar faktiskt säga att det varit mitt livs bästa år. Men varför det undrar ni??? Jo i år har jag ju provat på nya saker som jag aldrig gjort innan och besökt nya platser som jag aldrig tidigare varit på. Det har varit en mycket berikande upplevelse och jag har faktiskt skaffat mig en del nya favoritställen. =) 
MEN det kanske viktigaste av allt....... Jag har börjat blogga som mig själv!!!!
Den 30 Juni i år valade jag att hoppa ur skalet "2009_e" och började blogga som Elin och det har gjort att bloggen tagit ett väldigt stort kliv framåt och jag känner att jag bara vill säga ett stort TACK till er som följer den här bloggen och kommenterar och allt, jag är så tacksam för det! =) =) =)
 
Nu ska vi titta på lite bilder från det (snart) gångna året 2015:
 
 
Det var en varm sommardag och dessutom det första fotot på mig själv som jag någonsin publicerade här på bloggen! =)
 
 
 
Detta är från i somras när jag var på rundvandring på Malmö Opera! =)
 
 
(forts. Rundvandring på Malmö Opera)
 
 
År 2015 var året då jag var på Amalienborg Slott i Köpenhamn för första gången.... En upplevelse i sig.... =)
 
 
 
 
Ett foto från Fredriksdal! =)
 
 
 
Jag besökte Sofiero Slott för andra sommaren i rad, denna gången för att gå på uställningen: "Sofia, Drottning i tiden".
 
Men ska man tala om upplevelse och sommaren så måste ändå dessa bilder sammanfatta sommarens största upplevelse bäst!
 
 
 
Sommarens utan tvekan största upplevelse för mig var när jag åkte till Göteborg med mamma och assistent för en heldag på Liseberg och allsång med Lotta Engberg. Det var verkligen lite av en dröm som gick i uppfyllelse och det var en sådan fin dag. Bästa minnet, det kommer jag alltid att komma ihåg från mitt 2015!!!! =) 
 
 
Lite senare, i höstas fick jag också vara med om en stor upplevelse: 
 
 
Jag besökte Köpenhamns domkyrka eller "Vor Frue kirke" där Kronprinsessan Mary och Kronprins Frederik gifte sig.... =)
 
 
Det är också en sådan upplevelse som satt sig på näthinnan! =)
 
 
Årets "snackis", helt klart!!! =) =) =) =) =) =)
 
Det var några härliga bilder från mitt superår och nu går vi över till att spana in det kungliga året 2015 som ju bjudit på lite allt möjligt och en hel del överraskningar:
 
Den största kungliga händelsen som jag tycker satt prägeln lite för detta året var när vi fick se när Prins Carl Phillip äntligen fick sin Prinsessa, Sofia den 13:e Juni i Slottskyrkan:
 
 
 
 
Men bara två dagar efter prinsbröllopet födde Prinsessan Madeleine sitt och maken Chris andra barn, en son och Sveriges första prins på 36 år.....
 
 
 
 
Och han döptes till Nicolas Paul Gustaf den 11:e Oktober och ni minns väl hur mycket han skrek???
 
I Maj månad fick Prince William och hertiginnan Kate också sitt andra barn, en dotter.....
 
 
Som döptes även hon: Till Charlotte Elizabeth Diana
 
 
 
Prinsessan Estelle fyllde 3 år och en tid senare fick vi reda på den nyhet som vi alla väntat på i nästan 4 år: hon ska bli storasyster!!! =) =) =)
 
 
 
Knappt efter Victoria så kom även Prins Carl Phillip och Prinsessan Sofia med ett glädjebesked: även de väntar barn!!! =) =) =) =)
 
 
 
 
 
Prinsessan Leonore fyllde ett år........ 
 
 
 
 
Också blev vi ju bjudna på både bröllop och det andra tvillingdopet i vår tid, Prins Jaques och Prinsessan Gabriella. (Bröllopet ägde rum mestadels i Italien)
 
Nu kan vi snart sätta punkt för ännu ett år och nästa år har vi ju väldigt mycket kungligt att se fraemot. Det kommer två nya medlemmar i familjen Bernadotte och därmed två dop, kan det bli dubbeldop??? Det återstår att se (Men jag har det lite på känn att det kan bli så, det hade varit väldigt roligt!) =) Sedan fyller kungen 70 och det ska väl firas med pompa och ståt!??? Dessutom har kungaparet 40 års-jubileum som gifta. Ja! det står mycket på tapeten nästa år, det vill ni väl inte missa??? 
Nu ska jag fortsätta fira nyår, Vi ses igen innan 00.00! =)
 
 
 
 Källa: KUNGAHUSET.SE (@COPYRIGHT),expressen.se,www.fashiongonerogue.com
 
 
Allmänt | |
Upp