Tavlan! =) =) =) =) =)

Det har varit en lugn lördag idag! =) Kom hem från Kristianstad igår och var verkligen svintrött (Tar ju på krafterna att åka så pass långt) Så det var skönt att bara kunna slappa och ta det lungt idag utan några måsten eller läxor! =) Hörni jag tänkte att jag skulle visa er den där tavlan som jag nyligen satte upp i min "lägenhet". Hittade den på röda korset i Kristianstad för bara 30 kr:
 
 
Ett riktigt fynd om jag får säga det själv! Iallafall om man är så galen i kungligheter som jag....... Såg den på Röda korset och tänkte bara: "Wow, den tavlan mååste jag ha! Så jag köpte den och satte upp den i Söndags. Jag fullkomligt älskar den tavlan! Det är utan tvekan den finaste tavlan jag har. =) =) =) Jag blev förstås riktigt nöjd över resultatet när jag väl hade hängt upp den också........... =) =) =) =) =) =) =)
 

/2009_e =) =) =) =) =) =)
 
Bild: Privat! @ Copyright
Allmänt | |
Upp