Årets shoppingfynd på Ullared! =)

Igår var det dags för den årliga trippen till Ullared med delar av familjen! Vi brukar åka dit ungefär en gång om året som en liten sommarutflykt men igår var där ganska mycket folk för det var ju så dåligt väder och då är det ju klart att många åker. Men ni som brukar följa den här bloggen vet ju att det kan bli lite jobbigt för mig med stora ffolksamlingar ibland p.g.a min autism . Men  igår gick det faktiskt ganska bra tack och lov. Och..... kanske inte helt otippat när man är på Gekås så blev det en hel del shopping:
 
 
 
 Innan vi gick in i Restaurangen för att äta så parkerade sällskapet mig bland kundvagnarna, De tyckte det var "roligt" och skattade gott XD! Faaast..... ska jag vara ärlig så tyckte faktiskt jag också att det var väldigt roligt så jag skrattade faktiskt gott jag med! =) =) =) =) =)
 
 
 
Här sitter jag med gårdagens inköp i knäet.... En glad och nöjd men minst sagt trött shoppare! =) =) =)
 
Här kan ni se lite av det som påsen innehöll:
 
 
 Det blev rätt så mycket till min lilla lägenhet men en del nöje som t.e.x The Sims 4 "Dags att jobba" och den nysläppta filmen "Berättelsen om Askungen/Cinderella" fick följa med hem! =) 
 
Hittade även en ring med en stor Diamant i! Såklart är den fake men jag kunde inte låta bli! Likheten med prinsessan Madeleines förlovningsring fick mig att bestämma mig blixtsnabbt och jag har alltid velat ha en ring med just en sten i: 
 
 
 
(Dock är stenen lite för lös så att den behöver limmas lite extra!) =)
 
 
Tack förresten till det härliga sällskapet för en trevlig Ullared-dag igår, är mer än nöjd med dagen! =) =) 
 
 
Källa: Egna foto: PRIVAT! @COPYRIGHT!!!!, svenskdam.se
 
 
Allmänt | |
#1 - - Mia:

Hur mycket kostade The sims 4 "Dags att jobba? :)

Svar: Om jag inte minns fel så tror jag att det var 399 kr eller något sådant men det var förra året så jag tror att priset blivit lägre nu, då var spelet nyutkommet också när jag köpte det! (:
/Elin
elin Hansson

Upp