Tusen tack alla stardoll-vänner för de här åren!!! =) =) =) =) <3 <3 <3 <3

Ni kanske minns det här inlägget som jag skrev innan sommarlovet: http://klubbenprinsessan.blogg.se/2015/april/bloggplaner-framover.html ???? Imorgon är det ju två år sedan jag startade upp den här underbara bloggen och därför har jag ett "litet" ess i rockärmen till er! =) =) =) =)
 
I mitt inlägg härovan "bloggplaner framöver" kan ni nog få en del ledtrådar som kan hjälpa er att lista ut vad som ska hända. 
 
När jag skrev det inlägget för ett tag sedan visste jag ännu inte vad som skulle hända med mitt konto på comunitysajten stardoll.com (Hade fortfarande inte bestämt mig då) 
 
Men nu har jag gjort det och jag har bestämt mig för att imorgon när den här bloggen fyller två år (som sagt) Tar jag bort mitt stardollkonto........ Det är såklart lite tråkigt men samtidigt så känns det som helt rätt sak att göra! 
 
Så jag vill med detta inlägget passa på att tacka alla mina vänner på comunity-sajten och alla fantastiska medlemar i min klubb på stardoll: prinsessan, för 7 fantastiska år och under de här åren har prinsessan blivit en klubb på hela 38 medlemar från olika länder vilket jag är jättestolt över ska ni veta att det har varit en klubb som varit så pass populär och sedan har ju även klubben två tidningar (Som ni fortfarande kan gå in och läsa faktiskt även när mitt stardollkonto tagits bort, de kommer alltid att finnas kvar och hur ni gör det ska jag förklara imorgon! =) =) =) =) 
 
Jaaa! Det var väl detta jag hade att säga, som sagt tusen tack för 7 år på stardoll de har varit fantastiska! =) =) =) =) =) =)
 
Nu börjar ett nytt kapitel för både mig och bloggen,för den kommer jag självklart att fortsätta blogga på och uppdatera lika ofta som innan, (Som det ser ut nu iallafall) men jag kommer helt klart att fortsätta blogga på precis samma blogg så att ni är hjärtligt välkomna att fortsätta följa klubbenprinsessan.blogg.se. =) =) =) 
 
Jag kommer inte att blogga på exakt samma sätt bara.......... =) =) =) =) =) (;
 
Återigen tack till alla stardoll-vänner och till er bloggläsare säger jag: 
 
På återseende imorgon!!!!! =) =) =) =) =) =)
 
/2009_e =) =) =) =)
 
P.S Vid frågor så skriv gärna till mig på: [email protected] och jag vill ju säga detta också att eftersom jag nu tagit ett beslut att ta bort stardollkontot så betyder detta att prinsessan kommer att upphöra som klubb på stardoll.com. =( =( =( =(
 
D.S
 
 
Allmänt | |
Upp