Bloggen är länkad till hovet!!!! =) =) =) =) =) =)

Bloggen har tagit ett rejält steg framåt vilket såklart jag som ägare är oerhört glad och stolt över! =) =) =)
 
Jag har nu fått svar från hovet angående min fråga om tillstånd för publicering av deras bilder och vet ni vad????
 
De skrev tillbaka och undrade om jag kunde länka bloggen då de hade tyckt det varit roligt och se den, så det gjorde jag igår! =) =) =) =)
 
Kan ni förstå detta alltså, att HOVET ville se MIN blogg!!! Detta är förstås oerhört kul för min del men jag är såklart jättenervös för vad de ska tycka om den! Jag hoppas, hoppas, hoppas såååå himla mycket att de tycker om den för att kungligheter är mitt stora intresse och jag tror att detta är ett jättestor knuff framåt för bloggen! =) 
 
(Sen hoppas jag ju såklart att jag ska få tillstånd att publicera bilderna från deras hemsida här på bloggen!) =) =) =)
 
Jag tror inte att de hört av sig igen än men jag lovar att skriva när de gjort det!! =) =) =) =)
 
/2009_e =) =) =) =) =) =)
 
 
Allmänt | |
Upp