Biokväll igår! =)

 Igår hade jag en härlig biokväll i Lund. Jag var och såg "Livet efter dig" (romanen av Jojo Moyes) den var faktiskt riktigt bra och en av de få filmerna som jag i min situation faktiskt kan relatera till.... Det är så olika vdet där olika dagar hur det är att sitta i rullstol ibland kunde jag känna igen mig i att det var pissjobbigt och ibland rätt ok. Den visade också den enorma "kärlek" som jag som individ upplever när jag får hjälp av mina asisstenter, det är någon slags glädjande stor kärlek som skänker enorm glädje men som man måste uppleva för att förstå. Den här glädjen var också något jag känner igen iallafall och filmen gav mig mer "hopp" på sina ställen, den rekomenderas starkt iallafall! =) <3 
 
 
 
 
 
Källa: övre bild @COPYRIGHT PRIVAT!!!!
Affisch: moviezine.com
Allmänt | |
Upp