Besvärliga (magkatarr) =( =(

Hej bloggen! Kände att jag nu är tvungen att uppdatera om läget. Jag har varit hemma lite från och till ungefär en vecka i taget med magsmärtor som gör väldigt ont. I början av veckan tilltog dessa och i onsdags blev det så illa att jag fick åka hem från Kristianstad. Så nu är jag hemma och är sjuk IGEN!!! Pappa ringde till vårdcentralen idag och utifrån det jag beskrivit för honom tyckte de att det lät som om jag kunde ha fått magkatarr. Jag skriver (magkatarr) inom perantes för att jag inte vet säkert om det är det men det är troligt. Medicinen man tar mot det är ofarlig att ta så jag har börjat äta sådan medicin i hopp om att det snart blir bättre. Mitt nuvarande tillstånd gör dock att uppdateringen av bloggen försämras. Skulle ju lagt upp bilder från Stockholm men känner i nuläget att jag inte orkar eftersom jag är sjuk. Börjar jobba nästa vecka på Onsdag också så måste göra vad jag kan för att samla krafter tills dess så att jag kan göra en mer eller mindre "storstilad debut". =) Därför får bloggen nu stå på stand-by ett tag också lovar jag er att uppdatera er om både Stockholm och jobbet när krafterna är tillbaka. Ha det bra sålänge! =)
Allmänt | |
Upp