Prinsessan Sofias stora förändring! =)

Nu har jag fört över alla bilder från Stockholmsresan till min dator så de börjar att droppa in antingen imorgon eller på Måndag så håll ögonen öppna. Nytt är också att Prinsessan Sofia står inför en stor förändring, hon ska nämligen skaffa tandställning!!! "Snart försvinner hennes charmiga tandglipa" skriver svensk damtidning i sitt senaste nummer som kom ut i onsdags. Jag hade ju själv tandställning i två år och jag tyckte ju många gånger att det var rena "helvetet" men så här nu när jag kan se tillbaka så var det faktiskt värt allt besvär, det var ju faktiskt ett riktigt filmstjärneleénde jag fick och det är det första steget mot det där filmstjärneleéndet som Prinsessan Sofia nu har tagit, oj vad det ska bli spännande att se resultatet om några år! =)
 
 
 
Allmänt | |
Upp