Min första artikel finns ute på jobbets hemsida! (= (= <3

 Idag är det en stor dag för mig, jag jobbar ju som skribent på en webbtidning och vet ni vad....? 
 
MIN FÖRSTA ARTIKEL FINNS UTE NU!!! Omg, som jag har längtat efter att få visa er den och jag är sååå nyfiken på att höra vad ni tycker om dwn så kom gärna med feedback. Som grädde på moset så handlar den om när jag fick träffa min stora förebild i livet, kronprinsessan =) =) <3 Jag vill dock understrycka att eftersom det inte är ett blogginlägg utan en artikwl till en webtidning som vänder sig till ungdomar med eller till föräldrar vars dotter/son har ett funktionshinder så förekommer också en del praktisk info kring dagen. Hoppas iallafall att ni gillar den och ni hittar artikeln på länken här under.
 
http://funkar.skane.se/jag-firade-victoriadagen-pa-plats
 
 
Här är även länken till min presentation på sidan:
 
 
http://funkar.skane.se/om-funkar-skane-se/presentation-om-elin/
 
 
 
Mitt mål för den resan blev uppnått och här är den omtalade bilden! (: <3
 
@COPYRIGHT PRIVAT!!!!
 
 
Allmänt | |
Upp