Förlovnigsbilderna 💍

Vi har fÄtt se en del glimtar nu jul pÄ den brittiska kungafamiljen nu senast pÄ drottningens julfest dÀr bÄde Megahn Markle och smÄkungligheterna George och Charlotte fanns med. Megahn Markle ska ha varit förtjusande vacker i sin klÀnning frÄn vad jag har lÀst och jag har ocksÄ lÀst att det ska ha varit en stor sensation att hon fick vara med nÀr hon Àn sÄlÀnge bara Àr förlovad med Harry. SÄ var det till exempel inte William och Kate. Men nog har det blivande brudparet Harry och Megahn tagit tag i sina bröllopsplaner. De har Àntligen satt ett datum! Den 19:e Maj i St chapel  blir de Àkta makar. (dÀr gifte sig ocksÄ prins Charles och Lady Diana) <3 Idag slÀpptes förresten en ny bildserie pÄ de unga tu: de officiella förlovningsbilderna Àr Àntligen hÀr och jag mÄste sÀga: Jag tror inte att jag sette n vackrare bildserie sÄ himla mycket krÀrlek! <3
 
 
 
Bilderna utstrÄlar en enorm ömhet och vÀrme <3
 
KĂ€lla: hellomagazine.com, newmyroyals.org
 
AllmÀnt | |
Upp