Första officiella uppdraget tillsammans (:

 Nu är de officiellt ett team Meghan och Harry, äntligen har de fått visa upp sin kärlek för delar (dock en rätt stor del gissar jag) av Englands befolkning för gatorna var fulla av människor som tog emot Meghan som den stjärna hon är men den här gången var det ju såklart som den eftertraktade ungkarlsprinsens fästmö. Hon klarade sitt uppdrag med bravur och jag kan inget annat än se framemot nästa gång vi får se henne på officiellt uppdrag för att det verkade så naturligt för henne på något sätt, och det är svårt och förklara men att se Meghan med de människorna hon mötte fick mig att tänka tillbaka på prinsessan Diana, hon såg människorna på ett speciellt sätt och tog sig precis som vår kronprinsessa tiden att prata men framförallt lyssna och den egenskapen som är väldigt viktig tyckte jag mig även se hos Meghan när jag såg den här filmen:  https://www.youtube.com/watch?v=Ys8B-l7sVm8
 
Paret besökte Nottingham och det råder iallafall ingen tvekan om att Harry var väldigt glad över att ha Meghan vid sin sida! <3
 
 
 
 
 
 
 
Källa: post-gazette.com,popsugar.com, nyt.com, capitalfim.com,brides.com
Allmänt | |
Upp