Grattis drottning Silvia! (= <3

Idag en dag före julafton fyller drottning Silvia 74 år så jag vill framföra mina hjärtliga gratulationer till drottningen och hoppas att denna födelsedagen blir mycket bättre än förra året (den blev ju väldigt dramatisk för hon hamnade ju på sjukhus) Så vi hoppas naturligtvis på en bättre i år. Idag har hela kungafamiljen varit på en privat gudtjänst med anledning av födelsedagen och imorgon blir det en julotta som också är öppen för allmänheten så vill ni få en skymt av kungafamiljen på julafton så ska ni bege er till slottskyrkan vid drottningholms slott. 
 
Vad säger man annars om drottningen som jag själv fått förmånen att träffa hela två gånger. Hon verkar vara en fantastisk människa, väldigt väldigt godhjärtad jag gillade henne jättemycket jag måste erkänna att man först trodde att hon skulle vara lite stel men hon är en av de mest avslappnade människorna jag träffat. Hon frågade ju till och med om jag ville låna en stråhatt av henne i somras för att jag fick solen i ögonen. Bara det säger ju någonting om hennes underbara person och jag med många svenskar är väldigt stolta över att ha henne som representant för Sverige, hon och kungen med familj gör ett fantastiskt jobb. Jag ser framemot att möta de fler gånger i framtiden.
 
Grattis på födelsedagen drottning Silvia! (:
(null)

Allmänt | |
Upp