Vinnaren i jultävlingen! (:

Idag har varit den bästa annandagen på länge, lugn och skön också har jag ätit supergod helstekt kalkon hos min käre morbror och hans familj. Idag har också jultävlingen avslutats och vinnaren heter Elias B Johansson! stort grattis minnesmärket kommer till dig på posten. 
 
Den här tävlingen gick ju ut på att man skulle motivera och Elias vann med den här fina motiveringen:
 
 "Skulle vara fantastiskt att vinna, älskar kungahuset och vårt fina kronprinsesspar. Har följt dem sedan jag var tre år gammal. Har samlat på mig en hel del. Hade varit så roligt att vinna denna roliga grej. Jag håller tummarna. God fortsättning Elin och tack för din fina blogg och dina generösa tävlingar"
 
Grattis säger vi till vinnaren och tack återigen för deltagande i våra tävlingar (Detta var dock den sista på ett bra tag) Tack iallafall (:
Allmänt | |
Upp