En hälsning på Valentindagen! <3 <3 <3

 
 
Alla hjärtans dag idag och jag kände att jag bar var tvungen att skicka er en liten hälsning. Allt har sin gilla gång här i familjen och läget kring mig är oförändrat, jag mår mycket bättre vilket jag är oerhört glad för! vi ska ha ett möte imorgon där vi ska börja planera för att jag snart ska kunna vara tillbaka i skolan och vi böehöver lägga upp en planering tillsammans med en del skolpersonal för att detta ska ske på ett så smidigt sätt som möjligt och hitta de metoder som blir bäst för mig! <3 Jag ser framemot att snart få komma igång igen (Saknar civilisationen mycket) Men eftersom jag mår bättre ska jag redan på lördag kasta mig ut i den när jag tar planet till Stockholm. =) Jag behöver få göra något kul nu känner jag för att sedan orka lägga ner kraft tid på skolan. Så det är vad som väntar mig i det närmaste, ha en fortsatt glad <3 dag finisar!!! =) <3 <3 <3
 
 
KÄLLA: http://vitaestilo.se
 
 
Allmänt | |
Upp