Lektyr om kronprinsessan Victoria! =) =)

Ja! Jag ägnar dagen idag åt att ladda inför födelsedagsfirandet imorgon, årets stora höjdpunkt för mig! Jag är laddad till tänderna och förberedd är bara förnamnet, ja, jag är så förbered man kan bli. =) Nog för att jag har väntat och längtat på dagen sååå länge men jag har även sett till att införskaffa lite lektyr (läsning) om kronprinsessan i form av alla specialtidningar som tryckts upp nu den senaste tiden. Svensk dam, den stora överraskningen kalle anka där kronprinsessan faktiskt pryder omslaget som anka! (Det trodde man aldrig man skulle få se) Men anledningen till att Victoria tackade ja till detta var delvis för att prinsessan Estelle läser den tidningen har jag läst. <3 Hovet är kontaktat anngående detta och kronprinsessan har själv varit med under processcen när tidningen skapas och utformats så både hon och hovet är helt med på noterna. Nu ber kalleanka.se dock oss att hjälpa till att komma på ett passande ankeborgsnamn som seriefigurs-kronprinsessan ska kallas i tidningen och det har kommit in lite förslag och ett är Bictoria Kvakkedotte. Jag brukar inte alls vara ett "fan" av kalle anka tidningarna, Jag hatar rent ut sagt serietidningar annars men sen är det ju det att är kronprinsessan Victoria med så ska jag ju ha den. (; 
 
Det var en svår tidning att få tag i, jag jagade minst sagt runt på nätet efter den till långt in på natten igår men den visade sig vara slut typ överallt också visade sig ICA Maxi ha några stycken kvar. Hallelulja vad glad jag blev alltså.  
Aftonbladets hovreporter Jenny Alexandersson har suttit och jobbat med en specialtidning om vår blivande regent avslöjade hon på sin blogg som följde med som tidning på köpet när man köpte dagens bilaga av aftonbladet. Och svensk damtidning ger ut ett 100 sidor lång specialmagasin om bara Victoria där de porträtterar henne med kärlekoch värme också har de samlat bilder från olika minnesvärda punkter i hennes liv.
 
Nu har jag iallafall läsning så jag klarar mig hela vägen till Öland imorgon Bitti. =)
 
Vet ni att svensk damtidning ska ha en monter på Öland under de här dagarna? Har man tur så kanske man träffar på deras nya chefsredaktör Johan T Lindwall!.... (: (Han skulle för övrigt också finnas med som "ankifierad" i veckans nummer av Kalle Anka och CO)
 
 
 
Källa: PRIVAT
Allmänt | |
Upp