NYTT LÄSARREKORD!!!! =)

Hej bloggen! Nu sitter jag framför tangenterna igen och som ni ser på rubriken så kan ni lista ut vad detta inlägget kommer att handla om vilket jag tycker är fantastiskt rroligt och det är faktiskt lite det som min överraskning eller nyare nyhet till er handlar om. Jag har nämligen expanderat bloggen! Den har idag blivit ännu större eftersom jag länkat den på ett nytt ställe på facebook så vi har slagit läsarrekord med hela 69 besökare på EN dag!! Jag har inte haft någon blogg som haft så många besökare tidigare så klubbenprinsessan slår verkligen igenom nu och det känns helt otroligt (bättre födelsedagspresent kunde inte bloggen fått!!) =) Jag vill också säga ett stort och varmt tack till mina nytillkomna läsare för den fantastiskt fina respons jag fått hittills, det värmer verkligen mig och jag tycker själv också det är väldigt roligt att jag som ung människa kan skriva om min passion för monarkin. Hoppas att ni vill fortsätta att följa mig här på bloggen. (: Till mina "stammisar vill jag också säga stort tack för att ni fortsätter följa mig och även för den fina respons som även ni bidrar med (: Visst har tanken slagit en när man har mycket att göra att man kanske inte hinner driva bloggen också, men då har jag genast frågat mig själv: "vad hade jag gjort utan den???" För jag mår så bra de gånger jag skriver på bloggen, för då får jag möta er och dela med mig av min passion och livsstil och ni kan inte förstå vad det betyder är jag arg eller har en dålig dag så plockar jag fram datorn och skriver lite inlägg (fast inte enbartdå förstås) Det jag menar är bara att bloggen blir somen slags terapi som skingar mina tankar från det som är jobbigt och svårt också) Den är allt för mig! En frizoon i min tillvaro dit jag kan ta mig och drömma mig bort. Det är också väldigt kul att utveckla den och se den växa likt detjag gjort idag och 69 besökare är ju en fantastisk siffra! Jag kunde inte varit en gladare och stoltare bloggare! (: Klubbenprinsessan ser jag som mitt livsverk och den kommer alltid att finnas, jag har någon idé att när tiden är inne för det göra om den till bokform, men det ligger långt fram i tiden. =)
 
Ni vet väl att ni kan maila in till mig om ni har någon fråga eller bara har något ni vill framföra, kanske något intressant ni vill att jag tar upp i bloggen eller så? 
 
Skriv isåfall till: [email protected] 
 
Kram på er! <3
 
 
 
Källa: de.fotolia.com
 
 
 
Allmänt | |
Upp