3 blir 4!!! 😍😍😍

Nu Ă€r jag sĂ„ Åter i Kristianstad och mitt rum efter fem mĂ„nader och jag mĂ„ste faktiskt sĂ€ga att det kĂ€nns riktigt bra att vara hĂ€r igen. I veckan fick vi reda pĂ„ att skĂ„despelaren Morgan Alling och hans fru fĂ„tt tvillingar sedan tidigare har de tvĂ„ söner som sĂ„ klart nu uppges Vara glada över att ha fĂ„tt tvĂ„ nya smĂ„syskon, det blev en pojke och en flicka som föddes den 15:e i tredje jag visste inte att de skulle ha barn igen sĂ„ det var en glad nyhet. Den nyblivna tvilling pappan förkunnade nyheter genom att lĂ€gga upp en video pĂ„ Facebook med alla familjemedlemmarnas skor medan han rĂ€knade de och lĂ€ngst ut pĂ„ kanten av skostĂ€llet kunde man se 4 par skor i smĂ„barnsstrolek. Men den förvĂ„ningen var ingenting gentemot den totala förvĂ„ning som jag fick uppleva tidigare idag nĂ€r jag ocksĂ„ det via facebook fick veta att prins Carl Philip och hans prinsessa Sofia vĂ€ntar barn igen! =) Oj vilken rolig nyhet och jag var intet oanande om detta men jag har förstĂ„tt i efterhand att det pĂ„gĂ„tt spekulationer om det. Prinsparet Ă€r berĂ€knade att bli förĂ€ldrar igen i September och det betyder att Prins Alexander som fyller ett Ă„r nu den 19:e April bara blir ett och ett halvt Ă„r Ă€ldre Ă€n sitt syskon sĂ„ nog kan man sĂ€ga att det gĂ„tt fort för Sofia och Carl Philip, barnen kommer tĂ€tt och de fĂ„r fullt upp som smĂ„barnsförĂ€ldrar sedan. Kung Carl Gustaf och Drottning Silvia vĂ€ntar nu med glĂ€dje pĂ„ sitt 6:e barnbarn som de den hĂ€r gĂ„ngen blir farmor och farfar till. Jag fĂ„r vĂ€l lov att citera Morgan Alling (med en liten egen tappning) Prinsfamiljen ska vĂ€xa: "3 blir 4". Nu fĂ„r vi ju följa Ă€nnu en graviditet och det ska bli kul! =) =) =) =

 
HÀr Àr den nyaste bilden pÄ den vÀxande lilla familjen och prins Alexander har ett stort leende pÄ de smÄ lÀpparna och han Àr sÄ lik sin mamma tycker jag! =) =)

KÀlla: https://www.expressen.se/nyheter/kungligt/carl-philip-och-sofia-har-fatt-barn-igen/

Foto: [email protected] / [email protected]

 

AllmÀnt | |
Upp