Varför inte återupprepa en succé? VINN UNIK TIDSSKRIFT FRÅN 2013 OM WILLIAM, KATE OCH DERAS BABY GEORGE (: (AVSLUTAD)

Den förra tävlingen har på bloggen blev ju en succé, så då tänker jag... varför inte sparka igång ännu en? Denna gången kan du vinna det här:
 
 
 
 
En tidsskrift från 2013 ganska  unik i sitt slag, den är rikt fotoillustrerad med både tidigare sedda och en del bilder som inte tidigare setts så ofta. Den följer William och Kate från deras första möte enda fram till deras son Georges födelse. Den är inköpt i London. Jag tänker att vi kör samma system som förra gången, ni som vill vara med kommenterar inlägget här på bloggen (samt om man är med i en av de kungliga FB gruppera som jag också är med i, vilken det är) Om en vecka (på söndag alltså) dras vinnaren i en utlottning och jag kontaktar den lyckliga. Eftersom vi inte anordnar tävlingar så ofta så står jag för frakten även denna gång. Ett stort lycka till önskar jag alla som deltar! (:
 
  
 
 
Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Tjoho! Hade varit kul att vinna!😀 Elias B johansson

Svar: Trevligt att du deltar! Lycka till! (:
elin Hansson

#2 - - Åsa H:

Kul !

Jag provar igen och hoppas på bättre lycka !

Svar: Åh, vad kul att du vill vara med igen! (: Tack för din medverkan
elin Hansson

#3 - - Emelie :

Det här var skoj !
Hoppas på vinst !

Svar: Tack för din medverkan, lycka till! (:
elin Hansson

Upp