bloggen får nytt utseende! =)

Kära vänner! 
 
Bloggen står inför en del förändringar.......Den får nytt utseende som ni kan läsa i rubriken och detta tycker jag är superkul! Efter två år med den nuvarande designen så behövs det en ny stil tycker jag och det kommer att bli förändring på en del plan men främst utseendet. Vi kommer att få en ny header som min gode vän Michelle  som driver  driver bloggen http://nouw.com/miches  har gjort, stort tack ska du ha för hjälpen med den jag blev verkligen jättenöjd. (= Bakgrundsfärgen kommer att skifta från lite babyrosa till ljus grå och inläggsrubrikerna kommer att bli i lite starkare tourkos färg istället för svart. Den stora förändringen med allt dettta kommer att ske på måndag och jag tror att det kommer bli superbra.
 
Men det finns en förändring som redan nu blivit gjord och som jag tror att en del av er iallafall märkt av:
 
jag har (innofficiellt) bytt namn på bloggen så utåt kommer den inte att kallas för klubbenprinsessan längre utan det kommer istället att bli kort och gott "Elins" men observera att vi inte bytt adress utan det är samma bloggadress som tidigare det är det jag menar med innoficellt. Istället för att klubbenprinsessan hamnar i centrum även i den nya headern så kommer Elins att vara det som syns mest och klubbenprinsessan hamna mer i skymundan. Jag kommer alltså själv inte längre aktivit att kalla den för klubbenprinsessan även om den redan "bär" namnet officellt. Orsaken är att klubbenprinsessan representerar för mig en annan tid så därför har jag valt att sätta det andra namnet främst. Jag älskar den här bloggen för mycket för att överge den för en ny då den blivit något speciellt för mig genom åren, här har jag lagrat så mycket som hänt i mitt liv, för att inte tala om alla milstolpar som jag haft hittills i livet. Därför har jag valt att behålla den, förändra utseendet och ge den ett annat namn utåt, det är så det får bli och jag ser framemot förändringen men som sagt glöm inte att vi fortfarande finns på samma adress som förut!!!
 
Nu när i och med denna namnförändring kommer vi också att skaffa en ny e-post adress som även den börjar gälla från och med måndag då den inte är skapad än.
 
Om ni är så nyfikna så att ni inte orkar vänta ända till måndag med att se för nya header kan ni vara lugna för jag tänker nämligen bjuda på ett litet smakprov
 
 
Såhär fin blir den och Michelle ska även sätta Copyright att det är hon som gjort den, jag tycker den är riktigt fin! Och förresten!? Vad tycker ni om vår nya slogan??? Jag har kommit på den och tyckte att den passade jättebra! =) <3
 
Bild ( header) @COPYRIGHT  http://nouw.com/miches
 
Allmänt | |
Upp