TÄVLING: VINN TVÅ BÖCKER UR MIN KUNGLIGA BOKSAMLING! (: (AVSLUTAD)

För första gången i bloggens historia tänkte jag faktiskt att vi skulle ha en liten tävling! Nu kan de här  två böckerna som ingått i min kungliga boksamling bli dina, den ena var ju källan till vå serie om prins Andrew och Sarah Furgesson.Det är enkelt att delta: Skriv bara ditt namn i kommentarsfältet här i bloggen också lottar jag en vinnare nästa fredag, lycka till! (:
 
 
 
För att läsa mer om böckerna, tryck på länkarna:
 
 
Observera att boken "bernadotterna drottningar" är UTAN pappersomslaget!
 
 
(TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD)
 
Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Yvonne Ottosson Ängsvägen 7 29060 Kyrkhult. Med i FB-gruppen "Kunglig historia".

Svar: Tack för ditt deltagande, lycka till! (:
elin Hansson

#2 - - Eva Hjalmarsson:

Eva Hjalmarsson

Svar: Noterat! Vilken facebook-grupp är du med i? Lycka till! (:
Hälsningar: Elin

elin Hansson

#3 - - Annica:

Annica Nilsson.

Svar: Är du med i någon kunglig facebook-grupp? isåfall vilken? Tack för ditt deltagande, lycka till! (:Hälsningar Elin
elin Hansson

#4 - - Åsa Holmkvist:

Åsa H

Svar: Tack för ditt deltagande, tävlingen pågår tills på kvällen fredagen den 29/9. Lycka till! (:Hälsningar Elin
elin Hansson

#5 - - Gunilla.M.B:

Vore kul att vinna ! Kungliga historier är intressanta !

Svar: Lycka till! Ja, det är intressant och det är kul att så många vill delta, på fredagkväll 29/9 drar jag vinnaren. (:

Hälsningar
Elin


elin Hansson

#6 - - Emelie H:

Jag vill också vara med !
Emelie H

Svar: Ja, såklart du är hjärtligt välkommen att delta, lycka till! (:
elin Hansson

#7 - - Marianne:

Vill gärna vinna😊

Svar: Då håller vi tummarna! (: Tack för ditt deltagande. (:
Hälsningar Elin
elin Hansson

#8 - - Britt:

Vill mycket gärna vinna Tycker det är så roligt att läsa om våra kungligheter

Svar: Ja, jag tycker också att böcker om kungligheter är något speciellt! <3 Du är nu med i tävlingen, önskar dig lycka till! (:
Hälsningar
Elin
elin Hansson

#9 - - Annika Nilsson:

WOW! Så gärna! Annika Nilsson

Svar: Självklart! Tack för ditt deltagande, på fredagkväll drar jag en vinnare, lycka till! (:Häsningar Elin
elin Hansson

#10 - - Madelen:

Älskar att följa Prinsessornas( viktoria, Estelle och Madeleines på deras offeciela facebook sidor.
Skulle vara kul och se dem ur en "bok vinkel"

Svar: tack för att du deltar på fredag kommer beskedet om vem som vinner, lycka till! (:
elin Hansson

#11 - - Richard Bergqvist:

Så riktigt trevligt . Ett utmärkt initiativ.

Svar: Tack så mycket, vad kul att du gillar idén! (: Jag tolkar också din kommentar som att du vill vara med och tävla!? Du är hjärtligt välkommen, än är det några timmar kvar innan det avgörs.Llycka till! (: Hälsningar Elin
elin Hansson

Upp