We have a winner.... (:

Först och främst så vill jag tacka alla som har varit med i tävlingen. Detta var ju första gången vi hade en tävling på bloggen och det blev ju verkligen en succé! (: (så många som 11 trodde jag ju inte att det skulle bli och det är rätt så många siffror i en tävling på min blogg så tack alla deltagare för att ni engagerat er, det har varit jättekul) (: Men, så var det ju det här med vinnaren för det har det ju blivit en och innan jag avslöjar vem det är så vill jag först bara på heder och samvete bekräfta och undestrycka att "dragningen" av vinnaren har gått helt rättvist till. Alla ni deltagare fick anmäla er och där efter så skrev jag ner alla namnen på lappar och tog en av lapparna. Jag blandade lapparna väldigt noga och den lappen som min pappa sedan valde stod ett namn som alltså var namnet på vinnaren, och vinnare blev helt enkelt:
 
GRATTIS SÄGER VI TILL RICKARD BERGKVIST!!!! du har nu vunnit två stycken finfina böcker ur min kungliga boksamling: "royal wedding bouqets Sarah" och "Bernadotternas drottningar". Jag kommer nu att skicka ett mail till dig för vidare information kring hur vinsten levereras till dig. (: 
 
 
Jag tycker  förresten att det är väldigt kul att idén kring tävlingen blivit så uppskattad och jg har fått så många possitiva kommentarer till detta, vilket är fantastiskt kul. Jag fick en fråga under dagen om det kommer att bli fler tävlingar och det finns ingenting som utesluter det. Jag menar varför inte återupprepa en suceé? Dock kommmer det inte att ske någon under den närmsta tiden för att det måste finnas saker att lotta ut och för närvarande finns det inte det inom den närmsta tiden men absolut i framtiden. Jag har svårt att tänka mig att det här med tävlingar kommer att bli en engångsförtéelse. Återigen jättestort tack ill alla tävlande och grattis till dig igen Rickhard! (:
Allmänt | |
Upp