Kronprinsessan Victorias nobelklänning: en besvikelse

Det här med nobeldagen har aldrig varit en stor höjdpunkt för mig tro det eller ej och det trots att det blir en hel del kungligheter i rutan, nej så finns det andra kungliga program som är mycket roligare att titta på. Men jag brukar se lite ibörjan av prisutdelningen och nu nu har jag precis sett de kungligas klänningar och jag hade höga förväntningar inte minst på kronprinsessan som brukar se så drottninglik ut men i år tyckte jag inte alls om klänningen! Den såg billig ut tyckte jag för billig för en nobelfest. Tråkig och inte alls lika fin som hennes tidigare. Istället tyckte jag att prinsessan Sofia var överlägset snyggast i sitt hallonröda fordral och uppsatt hår. 
 
 
 
'
 
 
 
 
Källa: www. svenskdam.se, www.elle.se, www.aftonbladet.se
Allmänt | |
Upp