Grattis prinsessan Leonore! Hela Sveriges Charmtroll (:

Ja, hon är ju expert på att charma vår lillsessa Leonore och det är något hon otroligt nog lyckas med varje gång vi ser henne i rutan, det är så kul tycker jag att iakta de små benen som alltid vill vara på språng. Idag är det 4 år sedan hon kom till världen och med tanke påden sorgliga händelse som idag inträffade i vårt grannland Danmark, (prins Henrik blev ju begravd idag) så har hovet vad jag förstått varit lite tveksamma till att publicera de nya och glada födelsedagsbilderna på prinsessan Leonore av respekt för det danska kungahuset som våra kungligheter har släktband med. 
 
Det handlade bara om att vänta en dag med att publicera de så jag blev faktiskt väldigt förvånad när de kom ut idag iallafall, men jag tyckte det var roligt att se lillsessan och det är som alltid väldigt fina bilder, det kan ju vara lite svårt att få henne på bild ibland de har hon visat prov på tidigare kolla på det här två år gamla klippet:
https://www.youtube.com/watch?v=hk2LboXMLE8
 
Det är ju som sagt inte så lätt att undgå att hon har en vilja av stål, men de nya bilderna är här och jag tyckte att resultatet blev jättebra. Snart blir Leonore också storasyster för andra gången och min gissning är att det kommer ske innan de här månaden är slut.....
 
Källa: KUNGAHUSET.SE @COPYRIGHT FOTO: Erika Gerdemark
 
 
 
 
 
 
 
Allmänt | |
Upp