Grattis på 36-årsdagen Kate! (:

En kunglighet som jag tycker att jag varit lite extra dålig på att skriva om här i bloggen på sistone är hertiginnan Kate, visst har hon dykt upp här ibland men inte sådär väldigt mycket. Nu väntar hon dessutom sitt tredje barn och jag brukar alltid vara väldigt bra på att följa kungligheterna i graviditeterna men både Kate och prinsessan Madeleine har jag liksom tappat greppet lite om och varit lite dålig på att uppdatera er om. Först vill jag säga Grattis Kate! För idag fyller faktiskt prins Williams hustru 36 år, ïstället för att göra en vanlig hälsning som som jag brukar göra tänkte jag nu ta tag i det här att följa graviditeten och faktiskt titta tillbaka nästan från början av när hennes trdeje graviditet blev känd och typ det andra officiella uppdraget hon gjorde efter att hon kom tillbaka efter att ha varit sjuk. Detta var i början av Oktober och hon och William besökte Paddington-station och baby-bumpen var fortfarande liten men började synas desto mer. Vad är föresten Paddington-station utan den älskade teddybörnen med samma namn? Naturligtvis var han också där under det kungliga besöket och han passade på att ta sig en liten vals med Kate. Detta är ett otroligt "gulligt" klipp och jag tycker det är så roligt att hertiginnan bjöd på sig själv och ställde upp, Kolla på klippet nedan. Med denna härliga tillbakablick vill jag återigen säga grattis till Kate och önska henne en fortsatt trevlig födelsedag, detta året kommer att bli ett bra år för henne med familj, både bebis och bröllop väntar ju! (:
 
https://www.youtube.com/watch?v=wrlYScrrn2g
 
 
Källa: www.youtune.com/time, OKÄND
Allmänt | |
Upp