Grattis favorit-Dobby!

Få av er vet kanske att jag är ett riktigt harry Potter-fan men så är det. Har älskat filmerna villkorslöst sedan jag var ungefär 9 år gammal, finns här fler Potter-fans bland mina bloggläsare tro? 
 
Min absoluta favoritkarraktär i alla lägen är utan tvekan husalfen Dobby (tycker han är så himla gullig och charmig) Sen några år tillbaka har jag bestämt att den dagen då jag får tummarna loss att skaffa egen hund ska den äras med att heta det. (Det finns delade meningar kring detta i min familj hurvida det är ett bra hundnamn men jag kan inte rå för det, jag bara älskar det! Jag älskar allt som har med Dobby att göra samlar på Dobbyartiklar, är en riktig Dobby-toking hihi! (: Idag är det extra rolig därför att idag läste jag att denna älskad-dobby-karaktär fyller år! (Dock vet jag inte hur mycket bara läste det på Facebook. Anyway ha den äran och gratulera idag Dobby (the world's best house-elf!) <3
 
Allmänt | |
Upp