Inget i den här bloggen är menat som kritik

Isamband med den nya prinsessans födsel har jag fått många fina kommentarer på min facebooksida och det vet ni att jag tycker är jättekul. Men det verkar finnas en del som tror att min mening är att kritisera. Jag vet ju inte ifall det är menat så från de som skrivit utan att hänga ut någon specifik person vill jag bara säga att kan bara tolka kommentarerna jag får. Jag är inte arg på någon på något sätt och är inte ledsen över detta heller men jag vill bara förtydliga att det inte är menat som kritik. Att kritisera kungafamiljen är verkligen inget jag skulle göra. Jag ser väldigt mycket upp till den familjen och de är mina största idoler och förebilder. Varför skulle man kritisera sina största förebilder? Nej, de förtjänar ingen kritik över huvudtaget tvärtemot tycker jag att de förtjänar respekt  och jag väljer väldigt noggrant ut vilken information som publiceras här  i bloggen. En del saker som skrivs i media visar inte kungafamiljen respekt och då anser jag heller inte att det ska publiceras här. Det är således inte meningen att någonting i den här bloggen ska uppfattas som kritik mot kungafamiljen.
 
Som sagt så har den kungliga familjen min fulla respekt. Innan jag avslutar så vill jag bara säga att jag inte tillhör media på något sett jag är bara en helt vanlig tjej som älskar att skriva och är väldigt förtjust i vår kungliga familj samt värdesätter deras hårda jobb väldigt högt.
 
Då vet ni det! Vid övriga frågor ni gärna maila mig på: [email protected]
 
 
 
Allmänt | |
Upp