Zarah och Mike Tindall väntar barn igen!

Oj Vilken överraskande nyhet för mig men ack så glad, Zarah Tindall (Tidigare phillips) och hennes man Mike ska nu få sitt andra barn. För två år sedan var ju Zarah gravid men så på julafton hände det som måste vara varje förälders mardröm. hon fick missfall och jag minns hur sorgligt jag tyckte det var när jag skrev det inlägget men det är ju så även under en graviditet att man vet ju aldrig vad som kan hända men det är ju klart ett helvete man går igenom som förälder när något sånt händer ens barn. Men nu är alltså paret gravida igen och dottern Mia Grace som föddes för tre år sedan ska bli storasyster och vi håller verkligen tummarna för att det går vägen denna gången. Detta är en nyhet som varit känd sedan Januari men den var helt ny för mig detta har jag helt missat! Jag tyckte att hon såg gravid ut på någon bild fron commonwealth-dagen igår och det stämmde. Alltså detta är så roligt. Tydligen ska de ha samma månad som William och Kate vilket innebär två kungabebisar samma år och samma månad för Storbrittannien.
 
 
Källa:express.co.uk
Allmänt | |
Upp