ITV sänder bröllopet mellan prinsessan Eugenie och Jack Brooksbank på fredag

Yes! Det är en vecka kvar idag tills prinsessan Eugenie och hennes Jack Brooksbank är man och hustru. Vi hade börjat misströsta och ge upp hoppet om den där tv-sändningen.
Jag tyckte att det var synd att det inte skulle bli möjligt för inga tv-kanaler i Storbrittannien nappade ju på att sända det, tråkigt.  Men så blev det en sådan där "kovändning" ni vet som man brukar säga. Men innan dess slängde jag in en fråga kring det i ett kungligt forum på Facebook där jag fick svaret att ITV skulle sända i 3 h.
Brittiska medier har bekräftat detta glädjebesked:  ITV kommer att göra en specialsändning av morgonprogramet this morning och sända bröllopet därigenom. (Något som jag förstod var högt på brudens pappa prince Andrews önskelista också att dottern och svärsonen skulle dela sin stora dag med folket)
Vi rojalister fick vad vi ville ha till slut och nu nu är jag iallafall så taggad till fredag. (De kommer alltså sända allt) från det att gästerna anländer, till själva ceremonin och eftersnack i studion efteråt detta får ju absolut inte missas. Vet inte än hur det blir med tillgängligheten och så här i Sverige dock men jag tänker att de borde sända det live viayoutube också så att vi kan se det därigenom det är ju onekligen en stor händelse för britterna och en familjeangelägenhet för kungafamiljen. Längtar efter att få se vad bruden kommer ha på sig.Jag tror en klänning med mycket spets och uppsatt hår (en knut) och såklart en slöja även den i spets? Jag tror mer att prinsessan Eugenie är mer åt Kate Middleton-hållet än  åt Meghans stilrena lite mer moderna och enkla stil men vi får se. Om en vecka vet vi......
(null)

Källa: www.popsugar.com

Allmänt | |
Upp