"isen knarrade sådär härligt som den gör därute på drottningholm......"

Jajemensan! Citatet är prins Daniels dåvarande Daniel Westlings när han skulle berätta hur frieriet till Kronprinsessan hade gått till drygt en vecka tidigare. Victoria fyllde snabbt i att hon svarat ja,ja,ja jaaaa! En historisk dag eftersom de fick kämpa i många många år innan de fick sitta i den där förlovningsoffan. Victoria och Daniel är för mig det riktiga beviset på det som innan bara varit en klyscha. "kärleken kan verkligen övervinna allt". Idag är det 10 år sedan den dagen om alltid i prinsessan Sibyllas våning och det kommer att firas med en privat familjemiddag berättade hovet som även släppte en tidigare osedd bild på paret som faktiskt tillhör deras privata. Minns ni konserten som var en dag innan bröllopet förresten? Jag gjorde mitt bästa för att försöka återskapa skylten som hissades ner under barnkörens nummer: Här kan ni se min egen video som jag klippt ihop med det bästa från presskonferensen. (Ursäkta bildkvalitén)
Allmänt | |
Upp