Ny månad = nya uppdrag för hertiginnan Meghan

Jag kände för att blogga lite, blir inte så stora förändringar i detta inlägget heller (jämfört med det förra) Vi är återigen inne i ny månad och jag tänkte att vi skulle ta en titt på hertiginnan Meghans nyligen avklarade uppdrag. (på senare tid tycker jag att hon har haft fler uppdrag utan Harry än tidigare, jagv tycker att det är intressant och följa henne för att man märker att hon börjar bli mer och mer säker i sin nya roll som hertiginna, hon börjar hitta tryggheten i rollen, får allt mer känslan av när jag ser Meghan ute på uppdrag att hon "hittat hem" nu. För några veckor sedan tillkännagavs de beskyddarskap Meghan fått av Drottning Elizabeth i samband med bröllopet och två av de besökte hon i veckan. För 2 dagar sedan var hon vid the London Theatre och jag tyckte mig känna igen hennes outfit från en av dagarna i Australien några månader efter bröllopet förra året. Men notera hennes håruppsättning, den gillar jag! (: 
 
Dressed "all in black" ankom hon igår till London University, och även där var hennes hår det som förvånade mest. Jag tycker det är roligt att vi får se lite nyare uppsättningar än de vi är vana vid. (Måste bara säga att jag ääälskar den donut-liknande "knorren" som håret var uppsatt i vid universitetsbesöket igår) verkligen så snyggt..............
 
Idag var hon på uppdrag igen men denna gången med sin make vid sina sida, denna gången besökte de tillsammans Bristol.
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
 
Källa: Eonline.com, www.popsuguar.com, www.express.co.uk,www.independant.ie, www.standard.uk, www.abcnews.com, www.hellomagazine.com
Allmänt | |
Upp