Ett år äldre....<3

Hoppas att ni alla har en fin alla helgons dag därute i stugorna! Personligen tycker jag att man ska ägna alla älskade man mist en tanke varje dag, det känns alltid viktigt bevara de i ljust minne så idag sänder jag en extra varm tanke till min farfar som lämmnade oss för fem år sedan i år, hoppas att han ler och tittar ner på mig från sin himmel. <3 
 
Idag fyller jag dessutom år,   visst är det väl mer än lite märkligt hur snabbt tiden går och hur snabbt man åldras med den? Inte allt för sällan önskar man att den kunde stå stilla. I somras gick bloggen in på sitt 4 :e år och jag har precis påbörjat mitt 19:e levnadsår och jag ser framemot det som jag blickar fram mot så mycket annat.  
 
Ikväll blir det en god middag med efterföljande prinsesstårta....
 
Ha en fin dag allesammans! (:
(null)

Allmänt | |
Upp