Jessica och Anja tog kunglig selfie! (:

Jag har ju kommit på att jag helt glömt bort att blogga om OS! Kungen är just nu på plats i peyongchang för att heja fram ännu fler svenska medaljer men jag måste bara säga: Vilken prestation våra svenska atleter hittills presterat, med hela 10 medaljer, främst på damsidan men det har ju blivit två st för herrerna ändå. Det lär väl bli fler medaljer till Sverige får jag hoppas, vi har ju några fler medaljhopp därute. 10 Medaljer är väldigt bra men vi ligger ju en rejäl bit efter Norge som har hela 35, ja detta OS går sannerligen bra för vårt grannland! (:
 
Kungen Carl XVI Gustav har åkt till Sydkorea utan drottningen (det var väl meningen att hon skulle ha följt med från början men hon hade andra uppdrag att fullgöra här hemma) Kungen som ju är väldigt intresserad av sport lever verkligen i sitt esse där nere och även han har uttalat sig om svenskarnas pretationer och skickat grattistelegram från slottet. Se förresten här vem Jessica Almenäs och Anja Persson träffade idag:
 
 
Det blev ju verkligen en kunglig Selfie! (En selfie med kungen och prinsparet är de enda jag själv saknar nu) 
 
Allmänt | |
Upp