Kate tog brittiska BAFFTA-galan med storm

 Det gjorde hon ju onekligen, jag tyckte hon var superfin! Under förra veckans BAFFTA-Gala (Det brittiska filmpriset) var herigparet av Camebridge på plats precis som traditionen bjuder. Kate valde att inte ha svart klänning  för att stå upp mot ett upprop som brittiska kvinnliga skådisar signat något som hon fick mycket kritik för har jag förstått genom att läsa på Aftonbladet.se. https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/A27LE3/kate-middleton-far-massiv-kritik--efter-kladvalet Kan kan man verkligen begära att hon ska ha svart när hon är kunglig och intefår ya sällning politiskt?  Det kan man ju fundera på.
Jag måste säga att jag förstår faktiskt inte varför folk brusat upp mot det, hadeade hon haft svart så hade det ju blivit protester mot det för då hade det väl tolkats som ett ställningstagande frå hnennes sida vilket ju inte är tillåtet för en kunglig person att ta ställning.  Jag tyckte hon var väldigt vacker och klänningen passade henne jättebra, färgen var jättesnygg tyckte jag och .den framhävde verkligen hennes växande mage. En av mina absoluta favoriter från Kates tredje graviditet enligt mig tyckte verkligen att hertiginnan glänste på röda mattan.
 
 
 
Källa: vanityfar.com, popsuguar.com, standard.co.uk, video: Youtube.com/royalfamilychanel, Aftonbladet.se
 
 
 
Allmänt | |
Upp