Glädjebeskedet: det blir ett tv sänt bröllop! (:

Wihoooo! Vilka underbara nyheter! Ibörjan på December fick vi veta via TMZ att de kommer att TV sända sommarens bröllop så att alla kan se det. Min sommar är räddad kan jag berätta. Man kan aldrig vara säker på vad de tänker kring det här med tv-sändningar och med tanke på att bröllopet inte är en tronarvinges denna gången och inte i Westminister Abbey. (Eftersom Meghan varit gift tidigare kan de int gifta sig i just Westminister Abbey) Så var jag inte helt säker på att de skulle sända det även om jag såklart hoppades på det men nu är det bekräftat, såååå kul att vi får vara med på den stora dagen. (: Det är dock än sålänge oklart ifall svenska tv-kanaler kommer att sända. Så var ju fallet för 6 år sen när det begav sig för William och Kate men så var det ju också en tronarvinges så vi får se om SVT sänder  även denna gången, annars får det följas via BBC.
 
Hur många fler ska se bröllopet den 19:e Maj?
 
Jag planerar faktiskt att åka till London i år också, dock inte under bröllopsveckan, då kommer väl alla hotell och så vara uppbokade kan jag tänka mig? (; så min resa får vänta tills efteråt men någon gång under året ska jag åka dit, vi får se när jag hittar en resa. 
 
 
 
 
Källa: popsugar
 
Allmänt | |
Upp