Världens bästa nyårsfest! (:

Goddag Allesammans och hej 2018 får vi ju säga nu! Det blev en lång dag igår och en lång natt men vilken nyårsfest det blev för mn del! Det var första gången jag firade med en kompis och jag kunde ju inte fått bättre sällskap och det kunde inte varit en bättre kväll, det var den bästa nyårsfesten ever än sålänge! <3 Det blev en hel del tjejsnack och och många härliga skratt, godis, choklad och supergod mat och lite valpgos på det då min vännina skaffade en hundvalp för ett par månader sedan. <3 Tack bästa Mikaela för att jag fick komma och fira med dig och det var en ära att få träffa din hundvalp Sigge (som jag blev helt förälskad i, <3) Det blev en riktig festkväll som jag är så himla glad över att ha fått vara en del av vi hade riktigt kul! (:
 
In och kika på hennes blogg också vet ja! (;
 
http://mikaelasliv.webblogg.se/
 
Här kommer lite bilder från min oförglömliga kväll igår:
 
 
Jag och min fina vän! <3
 
 
Varmrätten var otroligt god! 
 
 
 
 
Jag och lilla Sigge..... helt otroligt underbar! <3
 
P.S Bloggens årsresumé publiceras under veckan! 
D.S
 
Källa: @COPYRIGHT PRIVAT!!!!!
Allmänt | |
Upp