Kates sista dag på jobbet

Det är den 22 Mars och en mammaledighet väntar, hertiginnan Kate har idag jobbat sin sista dag så nu går hon på sin tredje mammaledighet. Dagens jobb bestod i att tillsammans med sin man besöka en idrottshall där det spelades rullstolsbasket och till min stora förvåning men samtidigt kände jag mig imponerad så hoppade prinsen upp i en rullstol och ovanpå det gjorde han mål och då fick hans hustru ett glatt skratt. Nu har jag ju inte spelat specifikt basket men jag har ju haft rullstol i hela mitt liv och det är inte så lätt när man inte är van, sså därav är jag imponerad av prinsens insats.
 
Nu är ju snart April här månaden då förlossningen är beräknad men jag tror vi får hålla till tåls längre än vi tror... ingen bebis i början av April enligt mig, nä tror det blir mer i mitten på månaden. Könet är svårt att förutse/gissa men jag tror mest på en till liten prins..... <3
 
 
Allmänt | |
Upp