Vilken fullkomligt UNDERBAR syskonbild! <3

Prinsessan Madeleine har skaffat Instagram! Det avslöjade hon via sitt facebook konto idag:
 
 "I have a new official Instagram page at princess_madeleine_of_sweden ❤️!"  skriver hon intill den här bilden på sn trio:
--prinsessan Madeleine via facebook.com.
 
Mitt hjärta smälter så fort jag ser den här bilden, tycker att den säger allt och innehåller så mycket kärlek. Detta är vad jag kallar en personlig bild, mer personligt och samtidigt offentligt kan det knappast bli. Av alla syskonbilder vi har fått se genom åren är denna den bästa enligt mig, så otroligt fin bild!
 
Leonore and Nicolas welcoming their little sister home" ❤️ skriver prinsessan intill bilden.
- prinsessan Madeleine via instagram: princess_madeleine_of_sweden
 
 Jag har redan börjat följa prinsessan på insta, gör det ni också vet ja, här nedan följer en direktlänk:
 
instagram.com/princess_madeleine_of_sweden
 
P.S Imorgon får vi ju veta namnet på familjens minsting! Är ni taggade!???
D.S
 
Källa: instagram.com/princess_madeleine_of_sweden, Facebook.com/princessmedeleineofSweden
 
 
 
Allmänt | |
Upp