Här är det nya fotot på prinsarna Louis och Charles.......

Imorgon ska det firas stort inom den brittiska kungafamiljen! Prince Charles fyller 70 år och han är vad jag vet den äldsta tronarvingen just nu som inte bestigt tronen eller är det någon av er som har andra uppgifter? Vad jag vet har det inte kommit någon information om något firande på tv jag vet att det ska bli ett party dit många kungligheter är bjudna så även de svenska men att de tackat nej. Vad det beror på vet jag inte men troligtvis det italienska stadsbesök som nu äger rum. Italiens president med fru kom till slottet nu i eftermiddags. I brittisk press har Charles kommande födelsedag i veckan uppmärksammats på olika sätt. Det har släppts en del nya bilder och gjorts en dukummentär om prinsen som ni hittar youtubelänken till här nedan: 
 https://m.youtube.com/watch?v=9EtzMc0ZfgQ
I dokumentären berättar hans söner william och harry om sin pappa och hur han är som farfar till sina 3 (snart 4 barnbarn)
 
Av de nya bilderna som släppts i veckan så är det nya med lillprins Louis min favorit. Jag tycker ju det är så roligt att se de kungliga småttingarna och nu har man inte sett Louis sedan dopet i September vilket är ett tag sen men jag tycker dock fortfarande att han är väldigt lik sin storebror. Iallafall är det väldigt roligt med en bild på honom och hans farfar (en väldigt liten hand i en stor) <3

(null)

Källa: www. Telegraph.co.uk


Allmänt | |
Upp