Two in row......

Idag är det dubbel bröllopsglädje här på bloggen för det är två kungliga par som firar sina bröllopsdagar idag. Kronprinsessan och prins Daniel har idag varit gifta i 9 år och de delar bröllopsdag med svärföräldrarna respektive mamma och pappa. Det har idag gått hela 43 år sedan vår kung en ganska nybliven sådan som han var då fick sin Silvia. 43 år är ingen dålig siffra, vad gäller kronprinsessparets bröllop så är det som jag alltid tycker helt sjukt att tiden gått så snabbt och nästa år är det 10-årsjubileum (Då kanske vi kan hoppas på något officiellt firande) Tänk så många år de fick vänta med att gifta sig hela 7 år men till slut så gick det vägen. Vad beträffar de här två kungliga bröllopen och jag som är helt tokig i bröllop så är det tur att jag har båda två på dvd så att jag kan drömma mig bort och återuppleva de sagolika dagarna lite då och då.
Allmänt | |
Upp