Meghans lycka efter förlossningen: "Jag har de bästa killarna i världen"

Vilken lyckobomb vi fick vara med om idag den första fotosecisionen på hertigparet av Sussex och deras 2 dagar gamla son. Lyckan gick och ta på och de nyblivna föräldrarna bjöd på en väldigt varmhjärtad interju som full av kärlek. För fösta gången fick vi höra den nyblivna mamman Meghan sätta ord på sin lycka: "Jag har de bästa killarna i världen det är överväldigande och fantastiskt jag kunde inte vara lyckligare". Hon berättade också att baby Sussex är väldigt lungt och att han är som en dröm" men såklart som alla småbarnsföräldrar så tyckte jag att både Meghan och Harry såg väldigt trötta ut som vilka nyblivna föräldrar som helst med andra ord. Reportern som tog ett av parets många bröllopsfoton förra året fick ensam rätt att intervjua de nyblivna föräldrarna. Vem han var mest lik kunde dock ingen av de avgöra. "han utvecklas och förändras varje dag menade prinsen, men att det var helt fantastiskt att bli föräldrar och att de är överväldigade över sitt lilla "glädjepaket" (bundle of joy som Harry uttryckte det)
Avslutningsvis tackade hertiginnan så mycket för alla lyckönskningar runt om i världen. 
Det var första mötet med "baby Sussex" det. Han har fortfarande inget namn men kanske får vi veta det under kvällen spännande! 
Det som gjorde baby Sussex första framträdande i livet speciellt jämfört med Prins Williams tre barn var ju det att denna Gången visades han inte upp de första timmarna direkt utanför sjukhuset. Och det här med hans första framträdande tyckte jag var mer possitivt än vad jag trott. Istället visade ju Harry och Megan upp honom inne på slottet och personligen så tycker jag att detta sättet var mer familjärt På något sätt. Det var inte så mycket intryck ont omkring och mycket annat som förtog  stämningen utan det kändes lite lungnare, lite som att bli bjuden hem till de för att få se deras son om ni förstår vad jag menar. Jag kan dessutom tänka mig att det blev betydligt lugnare för bebisen också. Direkt efter intervjun skulle den lilla familjen till drottning Elizabeth och ett tag efteråt fick vi en bild från familjesamnankomsten där även nyblivna mormor Doria Ragland fanns på plats förstås även hon  överlycklig Över den nya familjemedlemmen. Föräldrarna kunde ju ännu inte säga tyckte du de vem den lille killen var mest lik men min personliga åsikt är att han är väldigt lik sin mamma Meghan grundat på Den skymten vi fick av honom idag.
För er som inte har sett intervjun eller vill se den igen kan ni se den på länken här nedan:
https://m.youtube.com/watch?v=U91N-OY6owE


(null)

(null)

(null)

Källa: www.Aftonbladet.se,www.youtube.com/royalfamilychannel instagram.com/duchess_of_Sussex


Allmänt | |
Upp